Bra hundklubb i Sthlm?

Lenis

Trådstartare
Vet det var en tråd för evigheter sen om att folk tyckte en klubb nära mig var bra (bor vid Islandstorget dvs nära Åkeshov/Vällingby).

Om nån vet vilken det kan va får ni gärna skriva, eller om ni vet nån annan att rekommendera! Vill gå uppföljning lydnad & agility till hösten. Ett plus är om de har olika typer av instruktörer eftersom jag har en hårdnackad tuffing & en som man måste vara extremmjuk med.. :crazy:

Sv: Bra hundklubb i Sthlm?

Finns en i Vällingby som jag inte hört nåt dåligt om. Solna/Sundbyberg är helt ok också.

Sv: Bra hundklubb i Sthlm?

Vällingby har jag bara varit på ett par gånger (är relativt nyinflyttad här) men den verkar vara bra. Har hört bra om den! Ska försöka gå kurs där själv till hösten.

Liknande trådar

Övr. Hund Min mamma har bestämt sig för att skaffa hund igen och vill då göra någonting fint så hon vill ta en hund från någon organisation som...
Svar
8
· Visningar
1 664
Övr. Hund Jag har länge nu gått och längtat efter att skaffa hund men känner mig osäker på om det går att lösa rent praktiskt. Familjen hade hund...
2
Svar
20
· Visningar
3 021
Hundavel & Ras Nej tänker ni! Inte en till rasvalstråd. Jo säger jag, snälla läs:D Jag börjar eller snarare börjar ännu mer längta efter en egen...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 686
Senast: mathilhill
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 498
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka