Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så fint kanske, men jag använder plastbackar och gamla glasburkar.Jag vill köpa förvaringsburkar som går att försluta till torrvaror, efter att ha hittat en silverfisk i linserna . Söker tips på prisvärda och praktiska för att slippa oroa mig för fler överraskningar i maten.
(har silverfiskfällor och röd cederkulor)
Ikea har ju "syltburkar" i glas med tättslutande patentlock. Det brukar jag använda till havregryn och sådant.Jag vill köpa förvaringsburkar som går att försluta till torrvaror, efter att ha hittat en silverfisk i linserna . Söker tips på prisvärda och praktiska för att slippa oroa mig för fler överraskningar i maten.
(har silverfiskfällor och röd cederkulor)
Kanske skulle skriva vad det är för burkar... De heter Fido och finns på ÖB, Åhlens och diverse köksshopar på internet. FInns från 0.2 till 3 liter. Själva burken är fyrkantig men öppningen är rund.
Kanske korkad fråga, men hur stor krävs till en 2 kilos mjöl? 2 liter då eller? Ibland köper jag nytt lite innan det gamla är helt slut så vill gärna ha med lite marginal.Kanske skulle skriva vad det är för burkar... De heter Fido och finns på ÖB, Åhlens och diverse köksshopar på internet. FInns från 0.2 till 3 liter. Själva burken är fyrkantig men öppningen är rund.
Det behövs 3-liters burk till 2 kg mjöl. Se nedersta raden i bilden.Kanske korkad fråga, men hur stor krävs till en 2 kilos mjöl? 2 liter då eller? Ibland köper jag nytt lite innan det gamla är helt slut så vill gärna ha med lite marginal.
Haha jag är avundsjuk!