Bra forum!

M

minimi

Jag är inte så ofta inne här eftersom jag inte håller på med galopp men ibland eftersom jag gillar fullblod. Och ajg måste säga att här får folk alltid jättebra svar och hjälp och hänvisningar av folk som verkligen kan kan något. Tänk om det var så i alla forum, i vissa är det bara en röra av gissande och tyckande.
Vill bara ge en massa guldstjärnor främst till NinniW och Annika Källse som svarar och hjälper folk att förstå saker.
Mej med. TACK!:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Sv: Bra forum!

Kul att det uppskattas!
Även detta forum var lite kaos artat på vissa sätt första gången jag var inne och smyg tittade… :devil: Mycket ”vetande” och ”tyckande” från alla håll och det fanns trådar som jag aldrig hoppas tas upp igen. Jag tror att det var just på grund av detta som jag och Annika valde att öppet gå ut med vilka vi va, och konstruktivt påpeka när vissa uttalanden var ordentligt korkade…
En del saker som uttrycktes tyckte i varje fall jag var direkt hotande mot sporten!

Nackdelen med mig och Annika är dock att vi har tagit på oss en roll som auktoriteter och genom det kanske hämmar andra. Jag vet inte, men jag hoppas inte vi skrämmer bort folk från forumet!

Jag och Annika har våra åsikter, men jag hoppas att andra inte undantrycker sina egna bara för att de inte stämmer med våra!.
Men jag tycker också att det är verkligen jätte kul att hjälpa till, beroende fram kallande fackiskt! Kram på er alla därute och minimi, TACK för guldstjärnorna!!!

Det är just det som är så bra att ni gör, dvs är auktoriteter. Jag tycker det är kul att läsa svaren om tex det här med vilket varv man rider i, hur hästarna arbetas inom galoppen, ja, en massa olika saker. Det blir mycket mer trovärdigt som ni gör. Jättebra! Bara fortsätt!!

Ninni och Annika - tack för att ni finns!! Era svar har varit till stor hjälp många gånger.. :love:

Jag som precis har börjat vara här inne svarar efter bästa förmåga och hoppas givetvis att ni som är mer aktiva inom galoppsporten talar om ifall det jag säger är förlegat eller knasigt. (jobbade hos en tränare med udda ideer).

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 384
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 711
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 684
Senast: Dandylinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 383
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klara sig utan bil
  • Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur