Bra företag som kopierar/ skannar foton

Tass

Trådstartare
Vet inte om detta hamnat rätt men chansar. Ja som rubriken lyder, kan ni rekommendera något bra och pålitligt företag dit man kan skicka foton och få dem skannade. De får gärna vara lite snabba också.
Jag har googlat mig fram till några företag, men det går ju inte att bedöma dem bara via en hemsida. Och det är dessutom lite ont om tid, så ni får gärna hjälpa mig :) Jag är såååå tacksam om jag kan få lite tips <3

Bra och säkra sätt att skicka är också efterfrågat!

Jag håller med @tanten, när jag behövde får några väldigt gamla foton scannade i bättre kvalité än vad jag kunde göra själv var jag in på lokala fotobutiken. De fixade det snabbt och proffsigt och till en helt ok kostnad (jag kommer inte ihåg hur mycket men det betyder att det var ett helt rimligt pris).

Vet inte om detta hamnat rätt men chansar. Ja som rubriken lyder, kan ni rekommendera något bra och pålitligt företag dit man kan skicka foton och få dem skannade. De får gärna vara lite snabba också.
Jag har googlat mig fram till några företag, men det går ju inte att bedöma dem bara via en hemsida. Och det är dessutom lite ont om tid, så ni får gärna hjälpa mig :) Jag är såååå tacksam om jag kan få lite tips :heart

Bra och säkra sätt att skicka är också efterfrågat!
Jag tycker också att lokala företag, så att man slipper skicka foton och också kan se och justera resultatet med olika papperskvaliteter osv. , är att föredra. Prova att söka på "kopiering + stad" så hittar du nog någon :)

Tack för tips! Jag hade föredragit något lokalt men tyvärr finns det bara en fotofirma i närheten och den är inte världens bästa. De skickar dessutom iväg sakerna så det känns inte säkrare. Lämnade in några foton för länge sen för kopiering och de försvann. Jag fick en film som kompensation, det var inte mina bilder, mycket pinsamt :o

Tack för tips! Jag hade föredragit något lokalt men tyvärr finns det bara en fotofirma i närheten och den är inte världens bästa. De skickar dessutom iväg sakerna så det känns inte säkrare. Lämnade in några foton för länge sen för kopiering och de försvann. Jag fick en film som kompensation, det var inte mina bilder, mycket pinsamt :o
Här är det inte fotofirmor som kopierar utan mer företag som gör grafiska arbeten.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
1 188
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 729
Senast: mackan
·
Skola & Jobb Har startat mitt ab nu och ska ordna ett bankintyg. Har swedbank nu till mitt företag (ef) och tänkte fortsätta med det, ringde därför...
2
Svar
22
· Visningar
2 442
Senast: France
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II
  • Sabotage?