Bra förälder?

Sv: Bra förälder?

Jag har tre barn som nu är stora 18, 20 och 22 år som är min glädje och stolthet i livet. Många gånger har jag känt ansvaret för dessa små liv som oerhört pressande, men aldrig barnen i sig. Allra bäst var att få nummer tre för då hade man haft två att träna på. Men jag kom på senare varför jag kände så och det var för jag hade för stora krav på mig själv framför allt med den första. Jag ville vara perfekt och det tog kraft från att njuta av mitt lilla barn. Nej, Doglover, du duger alldeles utmärkt som du är. Kasta av dig alla skuldkänslor av att ni funderade på abort och njut av er lilla gosse. Och en ska till...glöm inte att ni är två vuxna också, njut av varandra när ni orkar även om ni kanske inte gör det just nu.
 
Sv: Bra förälder?

vi njuter av varann så mycket som loke tillåter :angel:......

försöker med det så mycket som det går
 
Sv: Bra förälder?

Jag vet inte. Jag har alltid känt mig som en bra förälder. Har inte haft några skuldkänslor ännu i alla fall. :o Men de kommer kanske, sonen blir 18 månader om ca 1½ vecka och jag har njutit hela tiden. :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har separerat. Hur har ni gjort när era barn inte vill till den andra föräldern? Kanske främst ni som har små barn. Pappan är bra...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: Blyger
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 088
Senast: gulakatten
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Crossline
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Välja hingst

Omröstningar

Tillbaka
Upp