En film om terrorism?![]()

Ja, dÄ hade jag fÄtt grina.
Sorry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En film om terrorism?![]()
Jag köper absolut filmer! A star is bomb Àlskade jag och kommer köpa iom det. SÄ kan jag se den igen. Och grÄta ihjÀl mig.
Ăven om detta ger lite funderingar över din filmsmak () sĂ„ det har jag som sagt lĂ€ttare att förstĂ„, att man har sett en film och vill köpa den för att man gillar den sĂ„ mycket. Men jag, som t.ex., inte har sett den hĂ€r filmen backade direkt nĂ€r den bara fanns att köpa för 150 spĂ€nn.
Jag Àlskade att köpa filmer förr, gÀrna limited editions, men nu kÀnns det pÄ nÄgot sÀtt mer onödigt. Men antagligen finns det en marknad.![]()
Puttar upp den hÀr trÄden igen.
NÄgon som har nÄgon mer bra film pÄ lager?![]()
Ăhm, som den stora TV-nörd jag nu Ă€r () har jag givetvis Ă€ven HBO.
(Det hÀr med att kunna dela konton Àr en bra grej.)
SÄ tack för tipset. Ska kolla upp den!
Den har jag sett.
Och i morgon slÀpps A star is born som hyrfilm pÄ SF Anytime. Den ska jag se!
Den finns att köpa nu men allvarligt - köper nÄgon filmer nu för tiden?
Har du sett "Four lions"?Men Gud! Vad hemskt!
Ja, dÄ hade jag fÄtt grina.
Sorry!
Jag gillade den mer Àn övriga, mycket pga Àlskar personerna som Àr med men ÀndÄ. Tycker den Àr sevÀrd Àven om en inte Àlskar övriga Oceans-filmerOceans 8, om man gillar de andra oceans filmerna.
HÄller med! TÀnkte mest att man kanske bör gilla den typen av film för att tycka den Àr bra mer allmÀntJag gillade den mer Àn övriga, mycket pga Àlskar personerna som Àr med men ÀndÄ. Tycker den Àr sevÀrd Àven om en inte Àlskar övriga Oceans-filmer![]()
Fast nu var det ju filmer som efterfrÄgades.Netflix : störst av allt - gillade den starkt.
Skogen (fransk serie) - bra frÄn början till slut.
Chamber - stark början men lite vagt slut, kommer garanterat fler sÀsonger.
Lucifer - Àlskar lucifer![]()
All inclusive, en svensk film med bla Suzanne Reuter. Tyckte mycket bra om den. Lite humor, en del relation mellan systrar som Àr vÀldigt olika och deras mamma samt lite kÀrlek utan att bli cheezy.
Finns pÄ viaplay.
Fast nu var det ju filmer som efterfrÄgades.![]()