Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för bra tips!Jag tycker bäst om trimmern som heter Isis (googla på trimmer och Isis). Kanske lite dyr, men ack så bra (jobbar inom djursjukvården)
Jag har jobbat på en hel hög olika kliniker och alla har den. Det säger ju något.Tack för bra tips!
Har funderat på vad ni använder, det ser ju så bekymmersfritt ut
Hrm. Nu har jag googlat och just ISIS verkar inte lätt att få tag på? Scandivet har den men jag är inte företagare.Jag har jobbat på en hel hög olika kliniker och alla har den. Det säger ju något.
Jag såg filmen när de klipper mellan trampdynorna. Är det så enkelt som det ser ut? jag krånglar massor med sax nuJag beställde den från Fuzzytails efter massa reklam på FB.
Den kom i måndags, typ 14 dagars leveranstid. Har inte testat alla skär, bara det minsta till tassarna. Funkade toppen.
Det var så enkelt, jag har liten hund, små tassar, dvärgschnauzer, jag har också hållt på med sax Nu var det en dröm att fixa håret mellan trampdynornaJag såg filmen när de klipper mellan trampdynorna. Är det så enkelt som det ser ut? jag krånglar massor med sax nu
Det är samma, de har bara bytt namnHrm. Nu har jag googlat och just ISIS verkar inte lätt att få tag på? Scandivet har den men jag är inte företagare.
Hittar den som heter ExactavGT416 - även den från Aesculap. Till ungefär samma pris som Isis hos scandivet.
Är den jämförbar?
Den som heter Trimmer Aesculap Isis? Hos Kattkompaniet?Jag tycker bäst om trimmern som heter Isis (googla på trimmer och Isis). Kanske lite dyr, men ack så bra (jobbar inom djursjukvården)