BRA country music skiva??

JessicaM

Trådstartare
Har lyssnat lite på My Country Vol.1 Första skivan är iaf skit!! orkade inte gå igenom andra skivan. Den enda jag tyckte va bra var låt nr 1 Thats It!

Har ni några bra cd tips??

Sv: BRA country music skiva??

Garth Brooks!! Störste countrysångaren i USA och jättebra! (fast jag inte är countrymusic-fan) Min sambo (som är stort fan), säger att man ska lyssna må texterna oxå, ofta hemskt sorgliga och orättvisa :D

Jag måste lyssna på country i min dragbil,min fård suv, ingen annan musik funkar i den. I min taksänkta amazon funkar psychobilly,hårdrock samt lite status quo,i min opel funkar radion bra samt lite mer nyare partymusik. Och jag har precis sålt av min Packard 55 så nu slipper vi raggarmusiken:D
I hemmet är det en himla salig musik mest Ramones och Hurriganes faktiskt.

Just specifika skivor orkar jag inte kolla vad de heter, men jag lyssnar massor på country och de som har hängt med länge som favoriter är bland annat Dixie Chicks, Trace Adkins, Alan Jackson, George Strait, Kenny Chesney, Alison Krauss, Rhett Atkins, Garth Brooks/Brooks & Dunn och massor av fler som jag inte kommer på just nu... :)

Måste säga att jag är lite facinerad av det faktum att alla verkar ta för givet att westernryttare äääälskar country.. :eek:

Ärligt talat så gör det mig lite lätt spysjuk, så efter varje westerntävling jag varit på så måste jag normaliseras med en rejäl dos rock....:cool:

JAG ÄLSKAR COUNTRY/WESTERN!!!!:love:

Jag lyssnar till Brad Paisley, Dolly Parton, Kenny Chesney, Jill Johnson, Alan Jackson, Johnny Cash, Tim McGraw, Martina McBride.
Vill du lyssna vid datorn gå in på www.123live.com och klicka vidare på country så får du in hur mycket amerikanska radio kanaler som BARA spelar coutry <3 <3

Är ju nästan pinsamt att säga men jag lyssnar inte på något annat än det.
Har en massa skivor som jag tappat bort fodralen till så jag vet inte vilka som sjunger. Men bluegrass och sånt funkar ju också :)

Ha det gött, ":angel:Lets go time waistin"

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 219
Senast: lirco11
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
993
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 219
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar