Min lilla råtta ska tydligen vara en naturbegåvning när det kommer till agility så jag känner att jag vill ta tillvara på den talangen . Han är liten, långbent och snabb som fan så hon jag pratade med tror att vi kan gå långt och jag blev jättetaggad. Bara en liten detalj, jag kan typ ingenting. "Egentligen" har jag schäfer och tävlar IPO och lillen har mest hängt med som maskot. Men hur ska vi göra? Jag är seriös och vill lära mig rätt från början. Jag vill tävla och jag är en tävlingsmänniska så jag vill skaffa mig förutsättningarna för att det ska gå bra. Jag bor i Värmland och klubbarna runt omkring håller mest kurser för dom som vill hålla på för skoj skull verkar det som.
Känner ni till någon klubb med bra agilityfolk? Ska jag börja träna på hinderna själv? Eller ska jag haka på en sån där skoj-kurs bara för att? Jag blir jätteglad om ni kommer med tips
Känner ni till någon klubb med bra agilityfolk? Ska jag börja träna på hinderna själv? Eller ska jag haka på en sån där skoj-kurs bara för att? Jag blir jätteglad om ni kommer med tips