Bozita Robur

falguni

Trådstartare
Hej

Skulle vilja veta vad ni tycker/har för erfarenheter av bozita robur
Har hört så olika :)

Tacksam för svar :)

Sv: Bozita Robur

Mina hundar åt "lamm och ris" under många år med gott resultat, jag bytte foder endast för att jag blev så irriterad på att dom minskade säck-storlekarna från 15 till 12 kilo utan att sänka priset.

Fodret var jag jättenöjd med.

Sv: Bozita Robur

Har gett båda mina hundar det som valp (alltså deras valpfoder) och de har funkat väldigt bra på det. Inga fisar, ingen dålig andedräkt eller dålig päls. Gav det för att uppfödarna gav det och ville inte byta på en gång när det ändå fungerade bra.
Nu ger jag min valp proplan (enbart för att jag fick en 3 kg säck gratis) som jag tycker känns snäppet sämre innehållsmässigt men hunden fungerar bra ändå.

Både bozita robur och proplan är inget jag skulle ge sen när det är dags att gå över till vuxenfoder då jag tycker att det finns betydligt bättre foder att välja mellan.

Liknande trådar

Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av det? Har en gammal hund som tycker att det är så hemskt att skrapa tänderna rena från tandsten så...
2
Svar
21
· Visningar
1 571
Senast: BornAgain
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 545
Senast: Elise4321
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
467
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka