Boxspån till dvärghamster?

Tabitha

Trådstartare
Är det OK att använda, eller skall det vara kutterspån? Är det ens någon skillnad? Syftar alltså stallspån i bal, inte från sågverk.. Tacksam för svar!

Sv: Boxspån till dvärghamster?

Mamma tar hem en spånbal då och då från stallet när jag behöver :) Fungerar alldeles utmärkt och jag har det till alla djuren (förutom råttorna såklart).

Sv: Boxspån till dvärghamster?

Tack för svar! Då slipper jag alltså åka till djuraffären och inhandla en liten påse kutterspån för 35 kr, utan kan istället ta motsv 1/30 av stallspånbalen för 65 kr - praktiskt och ekonomiskt! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Anläggning Vi har redan ett hagsystem över knappt 1 ha och reglerar gräsintaget hyfsat ok med att öppna olika tider på dygnet till främst 7 st...
Svar
6
· Visningar
1 893
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 287
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar