Boxholm???

LitenIsa

Trådstartare
Varför har Boxholm ställt in sin tävling i början av juni? Var ju den tävling jag såg fram emot mest, älskade verkligens boxholms bana och trevliga uppstallning mm.

Någon som vet varför?

Sv: Boxholm???

Början av juli brukar det väl vara?

Jag har hört något om att marken är i träda, några EU-bestämmelser, så att dom inte FÅR hålla tävlingar. Om det är bortförklaringar eller ej, vet jag inte.

Vaaa?? har dom :( där förstördes mina planer ännu en gång..suck..

LitenIsa skrev:
Varför har Boxholm ställt in sin tävling i början av juni? Var ju den tävling jag såg fram emot mest, älskade verkligens boxholms bana och trevliga uppstallning mm.

Någon som vet varför?

Marken ligger i träda och EU har bestämt att för att få bidrag för marken så får den inte putsas förren efter 1/7.
Vi kan ju inte rida i meterlångt gräs...

Maila till dom och be att de har tävlingen senare!!
Det tänker jag göra och är vi många som går det... ja vem vet vad som händer...

Åå vad synd! :( Aldrig ridet på Boxholms bana men var sugen att starta där iår! Vi får väl göra som 'lundsbo' säger; maila o be dem ha tävlingen senare och hoppas att detta kan fungera! :)

NEEJ!:cry: inte Boxholm!! en av mina absoluta måste tävlingsplatser!!:bump:

Vet inte om jag är blind idag, men jag hittar ingen mailadress på boxholms hemsida. :confused:

jag har oxå mailat. hade ju tänkt starta lätt klass i Boxholm. fast efter gårdagens fiasko i Gärds så får vi se hur det blir med den biten:crazy: . Men till Boxholm vill jag iallafall. Hoppas hoppas de ändrar datum:bump: .

*kl*

har inget nytt kommit på ett tag men kan väl meddela att jag har iallafall inget hört än om att byta dagar.

ska försöka komma ihåg att hojta till om jag hör något.

emma-vsm skrev:
Början av juli brukar det väl vara?

Jag har hört något om att marken är i träda, några EU-bestämmelser, så att dom inte FÅR hålla tävlingar. Om det är bortförklaringar eller ej, vet jag inte.

det stämmer, är ingen bortförklaring, det försökte få dispans men det gick inte, skit EU :devil:

Det skulle ju vi ryttare uppskatta men jag kan tänka mig att det är svårt för alla funktionärer att flytta semestrar och liknande så mitt i semestertider. Till nästa år kanske de kan planera in idiotiska EUregler?! :idea:

Kan ju faktist ha tävlingar i sep och okt oxå;)

Vill ju åka till boxholm!!! *pip och gnäll*

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: igbest
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 141
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 019
Senast: Sasse
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka