• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ziemona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 126
Z

Ziemona

Vill ha en stor "boxgardin" eller vad det nu heter i detta sammanhang, som man kan ha ryktsaker etc. i i stallet. Har sokt men har bara hittat dem med inga eller väldigt små fickor. Någon som vet var man kan hitta med stora och många fickor?

Sv: boxgardin

vet att exklusiv.se har sådana, tror de har rätt stora fickor på sina. sen har de även ngn slags boxväska.

tja, men det blir å andra sidan ryktlådor etc också. Sen tycker jag det är snyggare med en Boxväska (eller vad det nu heter?)

Hihi... JAg städade min idag därav dammpratet... Svårt att få bort.
JAg har en från equiline...

aha. ja dom är väl ganska bra? är den rymlig?

Förr i tiden hette det ryktpåse.... :p sedan kom plastlådorna och nu så har tydligen någon smart människa kommit på att rekonstruera den gamla ryktpåsen och sälja boxväskor :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka