Itzyditzy

Trådstartare
Min häst gillar inte alls andra hästar när han står i sin box. Har flyttat runt honom en hel del i stallet för att han ska få stå själv. Nu gör han det men det finns en uppbindningaplats precis intill. Skulle vilja skärma av så han inte ser.

Har ni tips på vad man kan använda? Har kollat på boxgardiner men dom är så himla långa och skulle behöva köpa två stycken isåfall. Väggen är ca 2 meter lång Och gallret är ca 70cm.

Vill ju att det ska se lite snyggt ut också!

Min häst gillar inte alls andra hästar när han står i sin box. Har flyttat runt honom en hel del i stallet för att han ska få stå själv. Nu gör han det men det finns en uppbindningaplats precis intill. Skulle vilja skärma av så han inte ser.

Har ni tips på vad man kan använda? Har kollat på boxgardiner men dom är så himla långa och skulle behöva köpa två stycken isåfall. Väggen är ca 2 meter lång Och gallret är ca 70cm.

Vill ju att det ska se lite snyggt ut också!
Markistyg hade vi uppsatt mellan två hästar som inte tålde varandra.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 946
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 782
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 728
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka