Böter när man är lärling...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Montéryttare
  • Startdatum Startdatum
M

Montéryttare

Hur var det med det?
Vem kommer böterna till?

Nej jag ska INTE:eek: ha några böter i helgen, jag bara undrar! :D

Sv: Böter när man är lärling...

Hur var det med det?
Vem kommer böterna till?

Nej jag ska INTE:eek: ha några böter i helgen, jag bara undrar! :D

Böterna kommer till dig gumman. Jag vet av egen erfarenhet. :angel: Det är för tråkigt att när man äntligen får en uppsittning så beter sig hästen sig så illa i volten att jag får böter. :mad: Jaja, jag tycker än dock att det är värt det. Hur dum är man egentligen! :rofl:

men .... du är väl lärling nu? veteligen får lärlingar avstängning och inte böter...

men .... du är väl lärling nu? veteligen får lärlingar avstängning och inte böter...

Ahhh ... Är det så det är??

Så jag skulle få avstängning vid illa ledd volt?

Nu ska jag inte vara så nego, för jag har klarat det alla gånger utom en, med en häst som inte tog styrning :devil:

Böterna kommer till dig gumman. Jag vet av egen erfarenhet. :angel: Det är för tråkigt att när man äntligen får en uppsittning så beter sig hästen sig så illa i volten att jag får böter. :mad: Jaja, jag tycker än dock att det är värt det. Hur dum är man egentligen! :rofl:

böterrr.....brrr, der får mig att rrrysa :D

Men så du fick böter som lärling!? Hummm...
Men har du bytt licens? För du har väl amatör nu?

Senast ändrad av en moderator:

Man kan som lärling välja om man vill ha böter eller inte.
De större lärlingarna "tjänar" troligen på att ta en böter ist för avstängning, om man kör mkt lopp dvs.

Man får ett papper hem vid förnyande av licensen(fick de nu) där du som lärling kan välja om du vill ha böter eller avstängning.
Man kan inte bestämma frång gång till gång

Ahaaa... Men jag har inte fått ngt sådant papper :confused:

Men har inte du nyligen löst din licens?? Ring STC å säg att du vill ändra... eller är det banan man ringer då? Nej det måste vara STC.

Det är STC. ring och hör med dom

böterrr.....brrr, der får mig att rrrysa :D

Men så du fick böter som lärling!? Hummm...
Men har du bytt licens? För du har väl amatör nu?

Ooops! :o Jag såg inte den viktiga detaljen i frågan.... Jag är och var inte lärling. :cool:

Nej man måste bestämma en gång för alla (en gång/år tror jag?) böter eller avstängning. Men jag tror det bara gäller vanliga lopp, att man får avstängning i lärlingsloppen i alla fall...

Liknande trådar

Hemmet Min hyresvärd har fixat ett sophus med sortering, men där finns bara plastsortering för hårdplast. Går inte all plast i samma behållare...
2
Svar
29
· Visningar
1 512
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Kamomilla
·
Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
1 005
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII