I

Idasagare

Hur hade ni det på Bosön? Vilka var där?
Signal, Prince Fair, Quigley .. fler?

Sv: Bosön?

Avsutten träff för juniortrupperna.Fys och mentalträning och så foderlära.mm
Sonen var trött i flera dagar efter tror det blev väldigt sent.

Hebbeli skrev:
Avsutten träff för juniortrupperna.Fys och mentalträning och så foderlära.mm
Sonen var trött i flera dagar efter tror det blev väldigt sent.

Min "svärson" som var med i Tyskland när juniorgänget red där konstaterade att det måste vara drömmen att vara kille i gänget. :angel:

Min kompis Elin Göransdotter va där och tyckte det va kanon =)

haha hade kompisar som va där å man har ju hört ett å annat! :rofl:
men dom verkade ha haft kul! :D

Idasagare skrev:
Hur hade ni det på Bosön? Vilka var där?
Murray, Prince Fair, Quigley .. fler?
;)

fälttävlansmammas dotter var där tror jag, för det finns väl inte så många som hoppar på kryckor?

annars är jag jättenöjd, det var jätteroligt att få varit där på bosön och se den anläggningen. det var bra variation på uppgifterna och föreläsningarna, foderläran gick i 180 och eftersom man var trött och hungrig uppfattade man inte allt som man ville. fysträningarna var väldigt bra, jobbiga, men man lärde mig massor, och får se om jag börjar göra MAQ:en på specialidrotten i skolan en gång i veckan nu ;)

jag hoppas, hoppas att ridsport förbundet ändå vill arrangera en till sådan här träff efter vad som hände.

Fysträning på Bosön gör vi en gång per läsår och alla skyr det som pesten.. Sååå jobbigt men maten efteråt är strålande!:)

Varför skyr ni det som pesten?

Våran träning var som sagt jobbig, men väldigt kul :)
Men vi hade iofs inte några mördande tester el så....

förlåt, blandade ihop dig med snuffsans dotter, hon hoppade väl runt på kryckor efter en hoppträning?

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter CCI4*-S har länge efterfrågats i Sverige och nu blir det verklighet. Det är Kristianstad International Eventing som tar sitt...
Svar
0
· Visningar
263
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka