borttappat vaccinationsintyg

lis

Trådstartare
Vet inte om jag lägger tråden rätt,moderator kanske vill vara snäll och flytta den annars. Någonstans på vägen efter en cr så försvann ponnyns vaccinations intyg.Vad ska jag göra? Är jag tvungen att göra en ny grund vaccination? Jag hittar inte kvittona sen vi var hos veterinären och vaccinerade sist heller:( jag blir snart galen,hon som red ponnyn är helt säker på att hon lagt tillbaka vaccinationsintyget i handskfacket men det är spårlöst borta.vi ska iväg på en cr på söndag igen och då måste vi ha intyget.

Sv: borttappat vaccinationsintyg

Vi tappade bort vårat.. Då sa mamma så här till våran vet:
Mamma Vad gör man om man tappat bort sitt vacinationskort?
Vet Då ber man sin yber snälla veteinär att skriva ett nytt

:angel:

Liknande trådar

Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 543
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 724
Senast: cirkus
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 783
Senast: help_me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar