Borttaget inlägg

californication

Trådstartare
Hur kommer det sig att ett inlägg där jag citerar en annan användare blir borttaget, men inte huvudinlägget som jag citerar? Det är okej att kasta skit på en annan människa, men inte påtala det inlägget där personen tog illa vid sig eller?

Dags att byta moderator i Föräldrar. Det är inte första gången som vissa inlägg tas bort medan andra riktigt elaka och grisiga inlägg får vara kvar.

Har försökt hitta vilket inlägg det gäller, kanske har gjort det, vet dock inte säkert.

Svarar därför generellt, om någon citerar ett inlägg som bryter mot reglerna och det inlägget senare tas bort så bör även det inlägg som citerat det borttagna tas bort.
I det här fallet är det väl tvärtom?
Du har citerat ett inlägg som inte tagits bort, ditt inlägg med citatet samt ett svar har tagits bort?
Det troliga i detta fall är väl att moderatorn sett inlägget, kanske efter en rapport och ansett att ditt svar på citatet var ett större regelbrott än citatet och därför tagit bort ditt inlägg och inte inlägget du citerade, alternativt missade moderatorn det andra inlägget.

Oavsett kan man då hjälpa moderatorn genom att rapportera det inlägg man anser bryter mot reglerna så moderatorn kan kontrollera det hela och om det anses befogat vidta åtgärder.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Roheryn
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama