Borttaget alternativ för trådvisning?

Thesen

Trådstartare
Var nyss inne och skulle ändra en sak i kontrollpanelen och det var då även en del andra alternativ som ändrades samtidigt (trådvisning).
Och då försvann min inställning att visa 50 inlägg per tråd, och det går inte att välja det igen. Finns bara alternativen 10, 20, 25 och 30. Varför finns inte 50 längre? Det är ju kanon att visa många inlägg per sida så att man slipper bläddra så ofta.

Sv: Borttaget alternativ för trådvisning?

Valet visa 50 inlägg har varit borta sedan serverstrulet i höstas.

Tror faktiskt inte att det visats 50 inlägg för dig sedan dess även om det stått så i inställningarna.

Även jag saknar det högre alternativet.

Men... jag ser fortfarande 50 inlägg/sida i en tråd? Alla inlägg står ju numrerade.

Jo, de som inte har ändrat något i sina inställningar kan ha kvar 50 som visningsalternativ. Men så fort man gör som TS och ändrar något i kontrollpanelen så åker man ner på default antal visade inlägg, alltså 30.

Det var ju typiskt att jag skulle in där och ändra då. :(
Gunnar, får man komma med ett litet önskemål :angel: ? Jag vill väldigt gärna att detta alternativ återinförs. Något speciellt skäl till att det inte finns längre?

Anledningen till att detta alternativ och kanske en del andra småändringar infördes för ett antal månader sedan var att minska belastningen på servern.

Jag ser ingen anledning att ändra tillbaka. Jag tycker att 30 inlägg i taget borde räcka mer än väl.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka