Bortsprungen Hund !!!

E

Ezze88

Har ni sett vår Tibetanskespaniel Bamze ?? Vår lille kille försvann den 31/10 ifrån sitt hem i Löddeköpinge. Han lyssnar till namnet Bamze, har inget halsband på sig men har dock en mycket tydlig öronmärkning. Han är guld-kämfärgad och har vit bringa, mycket tillgiven. Vi vill gärna har tillbaka vår lille påg, vi saknar honom så !! Har du tagit hand om honom eller vet var han finns, eller rent av sett honom, snälla hör av dig.. allt infomation är lika viktig. Hör av dig till mig, snälla.. 0709-220154
 
Sv: Bortsprungen Hund !!!

Usch va hemskt......Jag blev av med en av mina hundar för 4 år sedan....det är obeskrivbart känslan att inte veta vart dom är eller har tagit vägen..HOPPAS ni finner honom snart...
 
Sv: Bortsprungen Hund !!!

BamZe är nu hittatd :( han hittades igår vid motorvägen, mellen södra o norra avfarten till Löddeköpinge.

Sov gott gubben ..
 
Sv: Bortsprungen Hund !!!

Men usch då vaad sorgligt :cry:

Min kompis hund försvann också för nån vecka sen och honom fann dom också död vid vägen...

På nåt sätt är det ju ändå skönt att hitta dom , min hund fann vi aldrig och man undrar ju fortfarande vad som hände...Nu i övermorgon är det 4 år sedan...... 5 november är alltid en dag som man kommer att undra över Bengtsson.....
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Övr. Hund Tiken har fyllt 6 och är en korsning mellan bc/collie/setter/schäfer. Ska försöka få ihop bakgrundsinfo kortfattat. Bodde på landet...
Svar
3
· Visningar
1 443
Övr. Katt Jag är ofta ut och promenerar och träffar ofta på en hel del katter. Har tagit för vana att kolla efter efterlysta katter på katthemmets...
Svar
5
· Visningar
1 209
Senast: Cilla
·
A
Övr. Hund Bortsprungen/Omhändertagen/Stulen Min Svart Vita Amstaff tik vid namn Bebbe försvann onsdagen den 20/1 i Haninge. Har du sett eller...
2
Svar
27
· Visningar
3 654
Senast: Anna_136
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp