Bortskämd katt!

YorkWann

Trådstartare
Katten låg bakom laptopen och myste. så kom elaka matte och flyttade datorn, Sivan ger då ifrån sig ett dovt morrande, varpå matte snabbt som ögat ställer tillbaka datorn.... :D Snacka om att vara linad runt lilltassen :crazy:

/YorkWann = Toffel. :D

Sv: Bortskämd katt!

Men det är för härligt att vara kattslav ändå. :love:

Säg det till stackars Galore som jobbar varje natt och kommer hem döende och då måste kela med två små pojkar som dör annars.
Och när stackars Galore kelat klart med dem (1 h) är dom snälla nog att låta stackars Galore sova 1 h, för sen vill Bebisarna har gos igen.

(Mmm, jag tycker lite synd om mej)

Ååååååh vad jag älskar dem! :love::love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Tack SWAT ? Tror jag? Och alla andra som kom med tips i en tråd där jag hade problem med min flummiga hund. Jag tog åt mig av tipset...
Svar
14
· Visningar
2 708
Senast: Gabbi
·
Anläggning Hoppas jag lägger min tråd på rätt ställe nu. Jag undrar lite hur livet på landet är? Då menar jag verkligen landet, dom som bor...
2
Svar
28
· Visningar
4 594
Senast: JustWatchMeMrBlack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar