H

HallonDoft

Hej alla rödbrända människor därute! :D
Jag funderar på att beställa ett par ridbrallor från Börjes.
Hur är de i storlekarna?
Har för mig att jag beställt därifrån förut men de va SÅ jädrans små!
Är alla modellerna sådana tro? :confused:

Sv: Börjes!

Nej inte vad jag tycker, min kompis har beställt byxor därifrån och jag tror att hon beställde i sin vanliga storlek, möjligen en storlek större pga att dom kanske krymper lite i tvätten. för övrigt heter hon Isaa här på Buke :laugh:

Sv: Börjes!

Jag har köpt ett par börjesbyxor som jag trivs himla bra i! Tycker att de var små i storlekarna så jag beställde större storlekar. tipset är ju att mäta sig och sen kolla i storlekstabellen. :D

Liknande trådar

Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Kakis
·
Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 577
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett par benskydd från lami cell och undrar hur dom är i storlekarna? Om dom är mindre eller större. För jag ska inköpa...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Elektron
·
Relationer Hur vet man om någon stöter på en? Kan man ens veta det? Eller kanske snarare när bör man börja förstå att personen stöter på en/tänker...
2
Svar
25
· Visningar
3 490
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V