Q
Qudexco
hej hej.. nu är det så här att jag har förgäves letat efter ett billigt pullarträns och har nu gett upp hoppet!! tänkte köpa en nosgrimma och ha på gammla tränset men det tränset har så mysko spännen så det går inte heller...men nu har jag funderat och kommit fram till att jag ska köpa det där skit billiga tränset i böjes och pullar grimman och vipps jag vet att de tränsen håller botten kvallitee men det ska nog gå jag har gjort det för och borde kunna lyckas igen (optimissten ida har talat) jaja men nu undrar jag om det är stort i stl detta träns han har eg EX full men har då på innersta hålen så ett full går nog på yttersta i värsta fall har jag ju ett ennat pannband att sätta på så vad tror ni??? kommer det blir förjävligt eller ganska bra faktiskt`?? jag är inte ute efter att det ska hålla i väldens evighet ska bara använda det ca 1 gång i veckan (hoppning) till att börja med sen får vi se.. tänkt att byta lite oftare nu när jag hört att hästen kan ta skada av att bara rida på samma bett och nosgrimma! tacksam för svar /ida