Börjes Tingsryd

Ridtjejen

Trådstartare
Hur ser deras vagnar ut? vill se bilder på deras 2 sitsiga rockard/sulkies.... pm:a gärna priset också, det är strl minishettis/shettis jag funderar på om de har.... det finns ju inget i deras katalog,utan finns ju bara på plats att se, men det känns långt att åka och titta och så kanske de inte säljer sånt längre?

Sv: Börjes Tingsryd

Jag var på börjes för någon vecka sen och minns att jag såg en grön rockard, men den saknad baksele öglor och svängel, tror den kosta runt 4000 kr. Har för mig att jag såg en till rockard men kommer inte ihåg hur den såg ut tyvärr:/

om ni går in på Ölandskusken.se så ser ni den bakom en shettis på förstasidan. Jag har kört den, och det är verkligen ingen höjdare. Måste byggas om och är väldigt baktung.

Kolla på bildspelet vilka oroligt fina shettisar! :love::love: Blev helt kör i dem två som drar bröllopsvagnen !:love: Så vill jag ha det på mitt bröllop.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 344
Senast: Thaliaste
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
709
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka