Börjes orkan täcken??

G

Grevinnan

Något att ha???
Har en växande unghäst som bara kommer att ha det i vinter så jag vill inte köpa för dyrt.

Det har fått bra kritik här på Buke.

Ponnyn i mitt stall har ett sådant regntäcke, men det är bara använt en gång ännu, men då ösregnade det hela dagen. När jag kom framåt kvällningen och tog in dem var ponnyn fortfarande helt torr under täcket.

MIn kusin har ett sånt som hon är nöjd med (har inte haft det så länge). Hon sa att det var snyggt också som ett plus i kanten..

Vet inget om täcket, men varför ska en växande unghäst ha täcke:mad:??? Borde klara sig fint med päls

Vad bra, då köper jag ett sånt!!!
Mina klippta pållar har täcke och alla går ute från sex på morgonen till åtta på kvällen vilken väderlek det än är.
Och om det "pissregnar" hela dagen så HAR unghästen täcke på sej, men långt ifrån varje dag.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 571
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
26
· Visningar
1 397
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Tvillingar!?
  • Mens