börjes kardborre boots!?

Q

Qudexco

nån som har dem. brukar vanligt vis ha XF på bootsen men en del fs brukar funka!! är de stora?? är det skit dålig kvalite på dem??

Vet inte om du menar dom i gummi eller dom i neoprene med kardborre? Har dom i neoprene till min stora häst, tkr dom håller jättebra för det priset, visst kan det bli nåt litet hål (dock inte rakt igenom) efter ett tag, men använder boots varje dag oxå så det är väl inte så konstigt!
De passar nog bäst stl-mässigt på en stor häst eller en D-ponny, finns bara en stl (M) vad jag sett.

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 505
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: Malva1978
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar