Börjar kännas färdigtänkt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju under en tid spanat in platsannonser. Hittills har jag inte hittat något som jag känt att det varit värt att skicka in en ansökan till. Antingen har jobbet känts som om det är något jag förmodligen tröttnar på inom kort, eller så har jobbet varit för en begränsad tidsperiod eller bara en halvtidstjänst. Men läsandet av annonser har gjort det mer tydligt för mig vad jag vill och vad jag inte vill. Det är som om jag gått och glott på olika utsikter och kollat in vilken utsikt som ser bäst ut.

Det finns en viss risk att det jobb jag vill ha aldrig kommer att annonseras ut, med tanke på att jag hittills inte hittat något riktigt intressant. Men mitt brainstormande har börjat formas till något konkret. Det behöver fortfarande finslipas ett tag, men sen bör jag ha något som kan vara ett steg närmare ett jobb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 410
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 008
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama