Anastacia
Trådstartare
Jag har ett litet, man ska inte säga problem, för det är det inte, men min svägerska och min mamma vill att vi ska börja träna ihop i vår.
Något jag vill, men under våren ska vi också försöka få till en liten till.
Förra gången jag blev gravid hade jag i princip precis börjat träna styrketräning och läste att man absolut inte skulle BÖRJA med sådant i början av graviditeten utan bara fortsätta med sådant som man har gjort förrut.
Men är det någon "fara" och i så fall för vad?
Vi hade tänkt oss nån form av gymping (typ step up) och/eller styrketräning.
Jag vet ju att så länge det känns bra är det ok, men blev så orolig när det stod så sist!!!
Kan det vara dumt att börja å ska jag börja med några ursäkter om varför jag inte kan (vill inte berätta att vi ska försöka "få till det" igen)... eller är det bara att träna på?
Något jag vill, men under våren ska vi också försöka få till en liten till.
Förra gången jag blev gravid hade jag i princip precis börjat träna styrketräning och läste att man absolut inte skulle BÖRJA med sådant i början av graviditeten utan bara fortsätta med sådant som man har gjort förrut.
Men är det någon "fara" och i så fall för vad?
Vi hade tänkt oss nån form av gymping (typ step up) och/eller styrketräning.
Jag vet ju att så länge det känns bra är det ok, men blev så orolig när det stod så sist!!!
Kan det vara dumt att börja å ska jag börja med några ursäkter om varför jag inte kan (vill inte berätta att vi ska försöka "få till det" igen)... eller är det bara att träna på?