Börja rida min häst igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

HeroSpeed

Min häst har haft fång och nu börjar det bli dags att rida igång honom igen! Men hur ska jag börja rida honom, jag vill ju inte att ska må sämre igen eller överanstränga sig! Hur ska jag bära mig åt för att jag ska kunna rida så försiktig som det bara går! Hur har ni andra som har haft fång hästar gjort? Och har ni andra några förslag! Ät mycket tacksam för svar!!

Sv: Börja rida min häst igen!

Det finns en jättefin igångsättningstråd, med massor av bra tips, nålad på forumet ridning. Läs gärna där och ställ följdfrågor om du behöver.

Mvh

IngelaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 469
Senast: Roxy
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama