Börja med distans

O

OthiliaH

Hej =) jag och mitt varmblodsto skulle vilja prova på distans, kan nån berätta hur man går till vägar? Jag bor i Sundsvall är de någon som vet om de finns nån distansklubb eller så här i närheten ? Tacksam för svar =)

Sv: Börja med distans

Hejsan!

Vad kul att det är fler i norra Sverige som vill prova distans. Den närmaste som jag vet är nog Bergs Ryttarföreninig vid Svenstavik. Men hör gärna av dig om du undrar något!

MVH Lina

Sv: Börja med distans

Okej tack för svar =) håller du på med distans? vad har du för häst? och om man vill testa hur ska man träna hästen ?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 645
Senast: Ninnurur
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
468
Senast: sweep
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka