Börja med AR?

S

selva

Jag kommer ta över ett litet halvblod på tolv, som är riden i klassisk ridning, hård i munnen och dåligt musklad. Jag tror att AR är något för oss, men var ska vi börja? Någon som har ett tips på en "utvecklingsstege"? Hur man ska fortsätta träningen framöver och några goda råd kanske?
Tacksam för svar!:bow:
 
Sv: Börja med AR?

Hej, och välkommen till oss på forumet för Klassisk Ridkonst. Du kan säkert få massor av tips och inspiration, bara av att bläddra i trådarna som finns här på forumet.

Men sedan kan du också klicka till Bukefalos suveräna länksidor, där ALLA forummedlemmar lägger sina länkar, i stället för att skriva dem här på diskussionsforumet.

länksidorna, kan du söka bland länkarna, med sökuttryck som barock, klassisk ridkonst och så vidare. Hittar du inte vad du söker på Bukefalos, kan du med fördel även använda någon av internets övriga sökmotorer. Själv använder jag mig gärna av http://www.google.se

Mvh

IngelaH
moderator
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Emro
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: Oknytt
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Josefineeee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp