fijja
Trådstartare
Har inte sett någon BC tråd, så startar en själv.
Så in med bilder och prestentationer med era bordercollisar. Sen kan vi väl tjattra och skriva hur det går i träning/tävling osv.
Så jag börjar med min.
Seglinges Wii
Blir 4 år i november.
Tog över honom vid årskiftet 12-13, och vi har varit mycket lyckliga sen dess.
Vi tävlar främst agility. Nu håller vi även på med lydnad och ska debutera i ettan i vinter är det tänkt.
Och så håller vi naturligtvis på med fårskallar :P Just nu går det hellre än bra. Killen är lite het på gröten när det gäller fåren och jag är nybörjare. Än så länge har vi gått en grundkurs och så har vi bokat upp oss på vallningslektioner hela vintern
Tanken är ju att ta ett VP först och främst.
Vi ska faktiskt hem till uppfödaren i morgonbitti (som bara bor 20 minuter bort) och valla lite.
Ska försöka få lite filmat.
Nu lite bilder på min fantastiska älskling!
Så in med bilder och prestentationer med era bordercollisar. Sen kan vi väl tjattra och skriva hur det går i träning/tävling osv.
Så jag börjar med min.
Seglinges Wii
Blir 4 år i november.
Tog över honom vid årskiftet 12-13, och vi har varit mycket lyckliga sen dess.
Vi tävlar främst agility. Nu håller vi även på med lydnad och ska debutera i ettan i vinter är det tänkt.
Och så håller vi naturligtvis på med fårskallar :P Just nu går det hellre än bra. Killen är lite het på gröten när det gäller fåren och jag är nybörjare. Än så länge har vi gått en grundkurs och så har vi bokat upp oss på vallningslektioner hela vintern
Tanken är ju att ta ett VP först och främst.
Vi ska faktiskt hem till uppfödaren i morgonbitti (som bara bor 20 minuter bort) och valla lite.
Ska försöka få lite filmat.
Nu lite bilder på min fantastiska älskling!