Bord till biofåtölj

gillaj

Trådstartare
Ni som har recliner/biofåtöljer, vad har ni för bord? Jag har haft ett stort vardagsrum med en tvåsitsrecliner utan bord och en vanlig soffgrupp inkl bord. Där har vi suttit när vi har ätit framför TV:n. Nu ska jag flytta och soffgrupp+bord försvinner och jag vet inte hur jag ska lösa det med bord. Vi vill fortfarande kunna äta framför TV:n ibland, men ett bord framför reclinern känns knepigt när man fäller upp och ner fotstöden stup i ett.

Tänker om det finns nån slags bord som kan stå bredvid och man drar in över armstödet när man ska äta? Tips någon? Jag har försökt googla men hittar inget bra.

Liknande trådar

Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 221
Senast: Habina
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?