Boråstapeter's Ornament

LinnK

Trådstartare
Jag såg en så fin fondvägg i någon blogg eller dylikt på nätet,
och när jag googlat efter den så hittar jag den inte på boråstapeters hemsida 'provtapetsera ett rum', men den finns under 'kollektioner'.
Tror ni den är utgången? :(
Beställningsvara? Hoppas! :banana:

Om den nu skulle vara utgången, tror ni det finns något sätt att få tag i den ändå? Jag skulle bli så glad isåfall, den skulle bli jättefin hos oss tror jag!

Sv: Boråstapeter's Ornament

Lättast borde vara att fråga din lokala färghandlare som i sin tur kontaktar Boråstapeterför att få svar på din fråga.

Men jag har haft endel kontakt med Boråstapeter i andra ärenden (vi kör samma affärssystem) och jag har fattat det som om de har stora lager med gamla tapeter så det är nog mycket möjligt att tapeten finns kvar, men för att få reda på om just de du vill ha finns är det nog som sagt lättast att kontakta din färghandlare.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 632
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 591
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12