J

Jezzy_flyer

Hej!
Jag ska jobba hos Patrick Wahl på Täby under sportlovet men jag bor ca 15 mil därifrån.. har därför lite problem med vart jag ska bo. I värsta fall kan jag bo inne i stan och åka kommunalt ut varje morgon, vilket skulle ta lite tid. Någon som har tips något ställe att bo på? Billiga vandrarhem kanske..?

Sv: Boplats

Hej, kul att höra!
Har tyvärr ingen plats för dig, men bor du i stan så är kommunikationerna goda.
Kolla in adressen, närmsta hållplats av något slag o sök ”resväg” på www.sl.se Tågstationen utanför Täby Galopp heter ”Galoppfältet”.

Vi ses på licenskursen, för Ninni e inte hemma så mycket under vecka 9, hon skall nämligen till Qatar! *lyrisk*

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hej allihopa! Är spekulant på ett hus som är perfekt på många vis bordet från att vi har ett jordbruk ca 100m bredvid huset. Har sökt...
Svar
16
· Visningar
2 037
Senast: dobbis
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 738
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 352
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gravid som "äldre"
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror