E
Egonson
I nuvarande tappsko-tider funderar jag allvarligt på att åka och köpa ett par barfotaboots i dag. Men så funderar jag också på att går det att använda endast EN boot om den andra hoven är skodd? Blir det ojämnt? Nordisen har tappat en framsko och slitit av en bra bit ( jag HATAR tappskor!!)
så den är mindre än den andra skodda framhoven så nu går det säkert bra att ha på bara en boot när man rider till hovis kan komma.
Ni som använder boots vid tappsko, hur tycker ni det fukar?
Jag tänker köpa Old Macs på Hööks, de är dyra ja men de kan jag ju köpa NU när jag behöver dom, beställar jag t.ex Easy boots så tar det ju ett bra tag innan man får hem dem. Lånehästen har såna av gamla modellen och de är ju OK lätta att få på osv tycker jag.
så den är mindre än den andra skodda framhoven så nu går det säkert bra att ha på bara en boot när man rider till hovis kan komma.
Ni som använder boots vid tappsko, hur tycker ni det fukar?
Jag tänker köpa Old Macs på Hööks, de är dyra ja men de kan jag ju köpa NU när jag behöver dom, beställar jag t.ex Easy boots så tar det ju ett bra tag innan man får hem dem. Lånehästen har såna av gamla modellen och de är ju OK lätta att få på osv tycker jag.
Senast ändrad av en moderator: