Bondkatter

Sv: Bondkatter

Smlpaj.jpg
[/IMG]
Photo-0985.jpg
[/IMG]
DSC00030.jpg
[/IMG]
Lite fler bilder på mina små katter1!

:rofl: Ja, fram med mer renrasiga bondkatter. De är bäst. :banana:

Senast ändrad av en moderator:

Det här var den fulaste bilden jag kunde rota fram så den blev det. Enjoy!
hkl-------.jpg

Har inte så bra bilder, men måste ändå visa min älskade lilla lurv :love:

Felix blir 5 år senare i år.

6711937.jpg

6711941.jpg

Även han tycker om att hänga på buke :D
6712020.jpg

här kommer mina bondkatter..
sorry om bilderna inte är de bästa, har bara en mobil med 1.3 mpix...
lille elvis: 7 månader. har norsk skogkatt och perser i sig (hans mormor är tydligen det). På bilden är han dcok 3 månader men ser likadan ut nu, fast sjklart lite större då..:D
%7BC94A34D8-65C9-43FF-8B4A-9A13A71E83ED%7D.jpg

"bitchen" Bella. Mellan 3 och 4 år gammal. En madam som vet precis vad hon vill och inte vill. Allt ska gå på hennes villkor. My way ore the highway tänker hon. Ska ha norsk skogkatt i sig.
%7B76C9FD8C-3D32-4D37-BEAF-BE8431E28702%7D.jpg

visst är det underbart med kattor... har precis ägnat tre timmar åt att försöka få fram mitt skräckslagna gull som krypit in under golvet i uthuset (trodde vi)... tillslut rev vi upp en planka.... men där var han inte.... slutade med att han satt i taket o vågade inte komma ner.. tillslut lyckades jag övertala honom att klättra ner på mina fina ramper jag lagat av plankor... så nu är älsklingen inne!!! :love: :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
423
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
898
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 131
Senast: Shilton
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka