Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju nått av årets par som tydligen ska vara gravida. Jag tror det är Susanna och Hannes.
Har rätt många bekanta till Pär som säger att Sofie har druckit alkohol under hösten. Antingen så lurs dom eller så är det så. Men det känns inte som Pär riktigt att skaffa barn redan.
Så läste jag också detFörst fattade jag inte utan trodde du antydde att hon var olycklig och blivit alkoholist
njä, det LInda sa var att det skulle vara med i årets säsongDet är ju nått av årets par som tydligen ska vara gravida. Jag tror det är Susanna och Hannes.
Har rätt många bekanta till Pär som säger att Sofie har druckit alkohol under hösten. Antingen så lurs dom eller så är det så. Men det känns inte som Pär riktigt att skaffa barn redan.
njä, det LInda sa var att det skulle vara med i årets säsong
Hon har själv svarat någon på Instagram (tror jag det var) att det visar sig i nästa avsnitt. Det är alltså någon av tidigare års bönder - nån utöver de som redan är kända - som väntar barn.
Jag blir provocerad av hur inskränkt och smalspårig Linda är.
Bröllop, sambo och barn verkar vara den enda sanna och rätta vägen i hennes huvud.
Blergh
Ja hon verkar verkligen älska bröllop och barn och sånt! Och blir ofta rörd och tårögd när det kommer på tal.Jag blir provocerad av hur inskränkt och smalspårig Linda är.
Bröllop, sambo och barn verkar vara den enda sanna och rätta vägen i hennes huvud.
Blergh
Kanske inte så konstigt, Var och varannan väntar barn och har gift sig i de programmet.
* Jenny*
Ja... jag hoppas de har repeterat frågorna innan... Det måste ju vara lite tröttsamt att typJo absolut. Men tjatet direkt när det träffats.
Som nu när hon pratade med Marcus, och baaaarn!
Jesus människa, take a chillpill.
Ja... jag hoppas de har repeterat frågorna innan... Det måste ju vara lite tröttsamt att typ
"nä jag kan tyvärr inte få barn... men jag hoppas hitta kärleken ändå."
Ja namnet tycker jag också är trist och stereotypt "Bonde söker fru...."Ja, det hade blivit lite stelt.
Tycker det kan heta bonde söker kärlek istället och ledas av någon annan
tror att det var så, att han var en av de bönder som fick söka igenom brevhögen på egen handEller är det bara att han var med bland de första och sedan att han inte kom med bland de fyra som man fick följa på tv?
Precis! Bara för att man vill ha en partner så betyder väl inte det automatiskt att man kan få/vill ha barn.Ja... jag hoppas de har repeterat frågorna innan... Det måste ju vara lite tröttsamt att typ
Det har ju faktiskt varit några deltagare (brevskrivare åtminstone) som av olika orsaker inte kunnat eller velat få (fler) barn, de har då varit öppna med det. Jag skulle nog förutsätta att man måste vara öppen med önskan och förmåga att få eller inte få barn. Det är väl också ganska vanligt att bönderna nämner att de söker en partner för att bilda familj, redan i början av programserien. Så det är nog rätt genomgånget.Ja... jag hoppas de har repeterat frågorna innan... Det måste ju vara lite tröttsamt att typ
I Aftonbladets plusartikel kan man läsa att de blev ett par på riktigt i höstas och har haft roligt åt att se alla spekulationer om att det inte blev nåt... De flyttade ihop i mellandagarna.