Som han valde sen också?Linnea hette hon va? Hon som var hos den unga killen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som han valde sen också?Linnea hette hon va? Hon som var hos den unga killen.
Alltså, va? Snacka om att Jörgens kvinnor reagerar starkt? Vad har de helt seriöst väntat sig när de söker till ett sånt här program? Att Jörgen sen är... Speciell är väl en annan sak, men de blev ju helt galna?
Eriks tjejer reagerade också, men där känns det liksom lite mer både logiskt och befogat.
Alltså, i mina ögon sjönk Dennis rätt rejält idag när han sitter och fiskar efter namn från Annie på vem hon tycker är lite mycket när hon försöker göra det lite snyggt att inte säga något.överlag känns han verkligen så omogen i sitt sätt att hantera tjejerna
Och bra av Johan att vara öppen gentemot alla med vad han känner! Mycket vettigare än att göra som Marcus att hålla kvar två tjejer som gillar honom trots att han redan bestämt sig - det känns ju verkligen som ett sätt att såra någon![]()
Meh! Inte sluta sådär mitt i en cliffhanger. Är det bara jag som tycker att Sofie verkade lite tvekande till Johans kärleksförklaring? Eller så var hon bara överrumplad över att det blev som det blev.
Förvånande att Erica uttrycker någon form av besvarat intresse för Marcus, jag har inte alls trott på den konstellationen på sikt och gör det väl egentligen inte nu heller. Men det är ju lite bättre förutsättningar om hon nu skulle ha något intresse som sträcker sig lite framåt i tiden också.
Jag håller helt med - det är ju så hon framställs, att vinna är viktigast!Jag får känslan av att det är viktigt för henne att "vinna" och inte bli bortvald, men jag kanske bara fått fel vibbar.
Både ja och nej, jag förstår Lise-lotts reaktioner och tror inte att hon gör det medvetet. (Jag reagerade ofta genom att gråta vid press och stress eftersom jag inte hade verktyg att uttrycka mina känslor och dessutom sällan fick respons när jag gjorde annorlunda. Så kan vara jag dom läser in för mycket men ja, jag set Lise-lott som en tjej med känslorna på utsidan och som inte fixar den stressen och osäkerheten som är)Håller helt med dig! Dock måste jag säga att jag tycker att det var ganska skönt att Lise-Lott inte får gehör hos Dennis för sina gråtutbrott längre
Håller med om Erica. Jag tycker inte hon verkar så genuint intresserad.Instämmer här också. När Erica (så var det hon hette, ja) träffade Marcus upplevde jag henne nästan som lite anti, Marcus var för kort osv. Men nu har de helt plötsligt blivit förälskade och ses i hemlighet om kvällarna?
Jag får känslan av att det är viktigt för henne att "vinna" och inte bli bortvald, men jag kanske bara fått fel vibbar.
Jag håller helt med - det är ju så hon framställs, att vinna är viktigast!
Och jag tror Markus gör lite samma grej dom för tio år sedan - bestämmer sig för en tidigt och lär inte känna de övriga :/
Både ja och nej, jag förstår Lise-lotts reaktioner och tror inte att hon gör det medvetet. (Jag reagerade ofta genom att gråta vid press och stress eftersom jag inte hade verktyg att uttrycka mina känslor och dessutom sällan fick respons när jag gjorde annorlunda. Så kan vara jag dom läser in för mycket men ja, jag set Lise-lott som en tjej med känslorna på utsidan och som inte fixar den stressen och osäkerheten som är)
Dock känns dom dom en skitdålig match med tanke på Dennis utttalanden i slutet när han sa att han tycker det är jobbigt med sådana känsloyttringar, det blir liksom väldigt dåliga förutsättningar när han trashtalkar hur någon hanterar sina känslor![]()
Jag älskar ju Jenny, varför gör inte Joacim det? Jag förstår inte hur han kan undgå att älska henne.
Jag var i köket när Jenny tog honom åt sidan, men det lät som att det var ganska stelt? Jag tror att han till sist kommer att välja rosa bössan-Caroline, det känns som att han tycker att hon är cool.
Hon är verkligen störtcoolJag älskar ju Jenny, varför gör inte Joacim det? Jag förstår inte hur han kan undgå att älska henne.
Hon är verkligen störtcoolMen jag tänker, av det jag ser, att hon är för cool för honom? (Alltså dom andra verkar superrara också och jag tror att han väljer Caroline för dom känns liksom lite mer på samma nivå)
Förstår inte heller. Hon verkar så jäkla go!Jag älskar ju Jenny, varför gör inte Joacim det? Jag förstår inte hur han kan undgå att älska henne.