Bonde söker fru 2017

Haha, nu verkar kaoset börja på riktigt... ;) (i båda programmen)

Men är det inte väldigt lite tid visad på Therese? Jag har ingen som helst uppfattning vad hon söker :o Nya killen verkar ha lite mer skinn på näsan än övriga iallafall. Jag hoppas att vi får se henne mer nu...

Alltså, va? Snacka om att Jörgens kvinnor reagerar starkt? Vad har de helt seriöst väntat sig när de söker till ett sånt här program? Att Jörgen sen är... Speciell är väl en annan sak, men de blev ju helt galna?

Eriks tjejer reagerade också, men där känns det liksom lite mer både logiskt och befogat.

Alltså, va? Snacka om att Jörgens kvinnor reagerar starkt? Vad har de helt seriöst väntat sig när de söker till ett sånt här program? Att Jörgen sen är... Speciell är väl en annan sak, men de blev ju helt galna?

Eriks tjejer reagerade också, men där känns det liksom lite mer både logiskt och befogat.

Det kanske hade serverats en del "viiiiin" ( :arghh: ) som lättat på spärrarna bland Jörgens dejter? Men ett mycket märkligt samtal särskilt med Diana, hur som helst.

Jag tycker både Erik och alla hans tjejer är så rara och verkar så vettiga, hoppas han och de allihop navigerar sig ut ur detta på ett lyckligt sätt.

Det var ju dock inte mycket mer tid för Therese o co denna gång heller. Antagligen för lite drama.

Alltså, i mina ögon sjönk Dennis rätt rejält idag när han sitter och fiskar efter namn från Annie på vem hon tycker är lite mycket när hon försöker göra det lite snyggt att inte säga något. :down: överlag känns han verkligen så omogen i sitt sätt att hantera tjejerna :(

Och bra av Johan att vara öppen gentemot alla med vad han känner! Mycket vettigare än att göra som Marcus att hålla kvar två tjejer som gillar honom trots att han redan bestämt sig - det känns ju verkligen som ett sätt att såra någon :(

Meh! Inte sluta sådär mitt i en cliffhanger. Är det bara jag som tycker att Sofie verkade lite tvekande till Johans kärleksförklaring? Eller så var hon bara överrumplad över att det blev som det blev.

Förvånande att Erica uttrycker någon form av besvarat intresse för Marcus, jag har inte alls trott på den konstellationen på sikt och gör det väl egentligen inte nu heller. Men det är ju lite bättre förutsättningar om hon nu skulle ha något intresse som sträcker sig lite framåt i tiden också.

Alltså, i mina ögon sjönk Dennis rätt rejält idag när han sitter och fiskar efter namn från Annie på vem hon tycker är lite mycket när hon försöker göra det lite snyggt att inte säga något. :down: överlag känns han verkligen så omogen i sitt sätt att hantera tjejerna :(

Och bra av Johan att vara öppen gentemot alla med vad han känner! Mycket vettigare än att göra som Marcus att hålla kvar två tjejer som gillar honom trots att han redan bestämt sig - det känns ju verkligen som ett sätt att såra någon :(

Håller helt med dig! Dock måste jag säga att jag tycker att det var ganska skönt att Lise-Lott inte får gehör hos Dennis för sina gråtutbrott längre.

Att Marcus och hans flamma ska köra någon slags teater om dagarna när han säger rakt ut att han ska välja henne till slut känns ju bara.. så himla konstigt? Finns ju liksom ingen vits med att fortsätta programmet för tittarnas skull heller, spänningen är ju förbi.

Många bönder som bestämmer sig snabbt i år!

Meh! Inte sluta sådär mitt i en cliffhanger. Är det bara jag som tycker att Sofie verkade lite tvekande till Johans kärleksförklaring? Eller så var hon bara överrumplad över att det blev som det blev.

Förvånande att Erica uttrycker någon form av besvarat intresse för Marcus, jag har inte alls trott på den konstellationen på sikt och gör det väl egentligen inte nu heller. Men det är ju lite bättre förutsättningar om hon nu skulle ha något intresse som sträcker sig lite framåt i tiden också.

Instämmer här också. När Erica (så var det hon hette, ja) träffade Marcus upplevde jag henne nästan som lite anti, Marcus var för kort osv. Men nu har de helt plötsligt blivit förälskade och ses i hemlighet om kvällarna?

Jag får känslan av att det är viktigt för henne att "vinna" och inte bli bortvald, men jag kanske bara fått fel vibbar.

Jag får känslan av att det är viktigt för henne att "vinna" och inte bli bortvald, men jag kanske bara fått fel vibbar.
Jag håller helt med - det är ju så hon framställs, att vinna är viktigast!
Och jag tror Markus gör lite samma grej dom för tio år sedan - bestämmer sig för en tidigt och lär inte känna de övriga :/
Håller helt med dig! Dock måste jag säga att jag tycker att det var ganska skönt att Lise-Lott inte får gehör hos Dennis för sina gråtutbrott längre
Både ja och nej, jag förstår Lise-lotts reaktioner och tror inte att hon gör det medvetet. (Jag reagerade ofta genom att gråta vid press och stress eftersom jag inte hade verktyg att uttrycka mina känslor och dessutom sällan fick respons när jag gjorde annorlunda. Så kan vara jag dom läser in för mycket men ja, jag set Lise-lott som en tjej med känslorna på utsidan och som inte fixar den stressen och osäkerheten som är)
Dock känns dom dom en skitdålig match med tanke på Dennis utttalanden i slutet när han sa att han tycker det är jobbigt med sådana känsloyttringar, det blir liksom väldigt dåliga förutsättningar när han trashtalkar hur någon hanterar sina känslor :down:

Och Jörgen?! :arghh::rofl::banghead: Dock verkar nya kvinnan cool :D

Och Erik? Alltså, han verkar ju rar så men ju mer han syns (Dvs rätt lite egentligen) desto mer omogen framstår han i mina ögon.

Instämmer här också. När Erica (så var det hon hette, ja) träffade Marcus upplevde jag henne nästan som lite anti, Marcus var för kort osv. Men nu har de helt plötsligt blivit förälskade och ses i hemlighet om kvällarna?

Håller med om Erica. Jag tycker inte hon verkar så genuint intresserad.

Blev lite besviken på Joakim som inte verkar kunna hantera Jennys starka personlighet.

Lite förvånad men impad över Johans mod att berätta för de andra om sina känslor för Sofie, speciellt som han inte pratat med henne än.

Hos Dennis är jag lite kluven. Annie är inte min personliga favorit, men Dennis verkar gilla henne vilket ju är huvudsaken!

Jag håller helt med - det är ju så hon framställs, att vinna är viktigast!
Och jag tror Markus gör lite samma grej dom för tio år sedan - bestämmer sig för en tidigt och lär inte känna de övriga :/

Det kan jag tänka mig. Jag såg inte när han var med förra gången men det känns ju kanske inte som att han reflekterar supermycket kring sina tankar och känslor.

Både ja och nej, jag förstår Lise-lotts reaktioner och tror inte att hon gör det medvetet. (Jag reagerade ofta genom att gråta vid press och stress eftersom jag inte hade verktyg att uttrycka mina känslor och dessutom sällan fick respons när jag gjorde annorlunda. Så kan vara jag dom läser in för mycket men ja, jag set Lise-lott som en tjej med känslorna på utsidan och som inte fixar den stressen och osäkerheten som är)
Dock känns dom dom en skitdålig match med tanke på Dennis utttalanden i slutet när han sa att han tycker det är jobbigt med sådana känsloyttringar, det blir liksom väldigt dåliga förutsättningar när han trashtalkar hur någon hanterar sina känslor :down:

Ja, jag håller delvis med. Hon är ju uppenbart på fel plats vid fel tillfälle och får det väldigt svårt med sina känslor. Men å andra sidan har hon faktiskt själv anmält sig till programmet och borde kunna hantera situationen lite mer moget, tycker jag. Det verkar ju som att hennes beteende påverkar alla på gården i ganska stor grad?

Jag älskar ju Jenny, varför gör inte Joacim det? Jag förstår inte hur han kan undgå att älska henne.

Jag var i köket när Jenny tog honom åt sidan, men det lät som att det var ganska stelt? Jag tror att han till sist kommer att välja rosa bössan-Caroline, det känns som att han tycker att hon är cool.

Jag var i köket när Jenny tog honom åt sidan, men det lät som att det var ganska stelt? Jag tror att han till sist kommer att välja rosa bössan-Caroline, det känns som att han tycker att hon är cool.

Ja, det kändes som att han svarade rätt dåligt på Jennys frågor tycker jag. Tror också på hon med bössan.

Jag älskar ju Jenny, varför gör inte Joacim det? Jag förstår inte hur han kan undgå att älska henne.
Hon är verkligen störtcool :love: Men jag tänker, av det jag ser, att hon är för cool för honom? (Alltså dom andra verkar superrara också och jag tror att han väljer Caroline för dom känns liksom lite mer på samma nivå)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göran Lindström, westernryttaren från ”Bonde söker fru”, har kommit fram till ett beslut. Han ska sälja flera av hästarna på sin gård.
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
208
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka