Med undantag för Joakim tycker jag nog att bonusbönderna är lite mer intressanta än tv-bönderna, synd bara att de bara hänger på samma plats allihop? Kunde ju lika gärna heta Lokförare söker fru eller Revisor söker fru om man inte är på gårdarna alls. Eller ska de avsluta där?
Samtidigt lite lättnad för Therese att ha några andra att kommunicera med, det verkar som en helt stendöd kemi bland hennes tre alternativ.
Jörgen är intressant för att jag stör mig som fan på honom varje gång han är i bild eller öppnar munnen. Jag orkar inte bry mig om det blir någon romans, men jag trivs med att ha någon att riktigt reta mig på.
Therese är intressant för att hon verkar vettig men det är synd om henne och alla hennes alternativ känns så himla awkward hela tiden (se ovan)
Erik är rar men så ung, särskilt Alma är imponerande lugn och trygg i rollen för sin ålder men det verkar som "härliga tjejer"

allihop. Kan bli bra!
Wille är lite väl överhurtigt glad och tjosan hela tiden, det är faktiskt lite störande det också om än inte alls i Jörgen-nivå, men det verkar ju funka bra ändå. Blir nog kärlek där också i någon form.
Av de ordinarie känner jag bara ett stort *gäsp* för Johan och inte så mycket mer för Dennis, men tror mer på att det kan bli ett lyckat resultat hos Dennis, åtminstone en tid. Hos Markus förefaller romansoddsen dåliga eller obefintliga.
Återstår Joakim med den fantastiska gården, honom tycker jag också det är kul att följa. Det är bara den något hysteriska dammsugningen som fick mig att höja lite på ögonbrynen. Men det borde bli bra vem han än väljer!