Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt tycker jag.. men något som slog mig var förändringen på Fredrik när han pratat en stund med Linda - då blev han plötsligt "en person"Vad säger ni efter presentationerna?
Jag såg inte så mycket men reagerade på hur lik Jörgen var Sebastian.
Tänker att det är sådär Senastian kommer att se ut om några år![]()
När börjar årets säsong egentligen?!
Vad tror vi förresten om Charlie i år såhär typ 10 år senare? Är det bulefalister hos honom det här året också?
(Och har ni sett bilderna som publicerats på Bondes FB från Sebastians och Petras bröllop? Så rart)
HURRAAAAAA!Jag tror den börjar 27/9! Jag är SUPERPEPPAD!
Om det är någon tröst så missade jag också första avsnittetAlltså jag såååå deppig just nu, jag jobbar i natt och har därför missat första programmetLivet är orättvist!
![]()
Det sista tyckte jag skymta förbi på diverse nyhetssiter igår. Resten vet jag ännu inget om!Och så var det igång. Vad tror ni? Vem har träffat någon redan innan inspelningen började?
Nu känns det genast mycket bättre även om jag måste vänta tills IMORGON KVÄLL innan jag kan kollaOm det är någon tröst så missade jag också första avsnittet
Men det finns ju play...så nu ska det tittas på
![]()
Och så var det igång. Vad tror ni? Vem har träffat någon redan innan inspelningen började?
Vadå? Ska hon bytas ut?Jag kollade på "bonus-bondens" presentation och blev inte imponerad trots att han såg bra ut
Jag tycker att det blir trist om Leonora byts ut mot hanHon var verkligen en frisk fläkt
Tyvärr så är det alldeles för många unga med i år igen![]()
Vadå? Ska hon bytas ut?![]()
Jag kollade på "bonus-bondens" presentation och blev inte imponerad trots att han såg bra ut
Jag tycker att det blir trist om Leonora byts ut mot hanHon var verkligen en frisk fläkt
Tyvärr så är det alldeles för många unga med i år igen![]()
SantJag hoppas att det inte är Leonora som ska bytas ut men tycker att allt talar för det. De har ju dock lurats tidigare och att det sett ut som att det varit nån annan.