Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde jag sett alla varianter, men den var ny...Chetlad
Det Àr inte lÀtt att lÀra sig ett nytt sprÄk, ibland har jag funderat att erbjuda mig att hjÀlpa till med korrekturlÀsning pÄ menyer.Nyöppnade pizzerian i byn bjuder pÄ mÄnga kreativa stavningar i sin meny
Det börjar med "bÀsta pizza i stan"
Ăppettiader Ă€r ocksĂ„ med.
Dom erbjuder bland annat:
Schentzil med pommes frites
Flaskfilesandwich
Kykling spet
Husets mix talrik
Varadagar serveras det tydligen dagenslunch frÄn 10.30
NÄgot jag blir oxtokig pÄ Àr nÀr ungdomarna (och en försÀljare idag) sÀger: "Anledningen varför jag vill...."
Ordet "till" har försvunnit frÄn mÄnga ungdomars meningsbyggnad i detta fall. SÄ jÀkla konstigt. Det lÄter ju skitskumt och Àr ju inte grammatiskt rÀtt.
Jag tror aldrig jag har hört oxtokig tidigare, oxar Àr vÀl annars rÀtt lugna och timida av sig? SjÀlv sÀger jag skogstokig.Komma
Man fÄr inte skriva lika snabbt som man Àr upprörd.
Du fÄr gÀrna vara oxtokig pÄ mig.
Jag Àr vÀl trög, men vad ska det betyda?Chetlad
Choklad?Jag Àr vÀl trög, men vad ska det betyda?
Men den felstavningen var vÀl helt underbar! Det Àr precis sÄ det kÀnns nÀr regnet kommer pÄ tvÀren ute pÄ östgötaslÀtten.hellregn
Jag tror aldrig jag har hört oxtokig tidigare, oxar Àr vÀl annars rÀtt lugna och timida av sig? SjÀlv sÀger jag skogstokig.
Chetlad
Jag tolkar det som en kreativ variant av ShetlandJag Àr vÀl trög, men vad ska det betyda?
Jag tror aldrig jag har hört oxtokig tidigare, oxar Àr vÀl annars rÀtt lugna och timida av sig? SjÀlv sÀger jag skogstokig.