Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade se bodelingstråden nu, innan man tar upp ord i den här tråden är det väl bra att fundera ett varv på om skribenten möjligen är dyslektiker.Bodeling
Avensjuk
Stavningarna är ju ändå nytänkande och kreativa.Jag råkade se bodelingstråden nu, innan man tar upp ord i den här tråden är det väl bra att fundera ett varv på om skribenten möjligen är dyslektiker.
Fast den här tråden ska knappast användas till att driva med stavfel som dyslektiker gör.Stavningarna är ju ändå nytänkande och kreativa.
Nja, jag tror inte att det känns så om man var grav dyslexi. Tycker det är värt att tänka på om man nu alls ska ha en sån här tråd. (Tyckte den var kul i början när det faktiskt ofta var rätt kreativa exempel, men sen gick den över till småtaskig, tycker jag. Och lite för många exempel där folk bara råkat glömma en bokstav eller kasta om ett par.)Stavningarna är ju ändå nytänkande och kreativa.
Är det det som är syftet med tråden då?Fast den här tråden ska knappast användas till att driva med stavfel som dyslektiker gör.
Jag förstår inte ens vad det är du försöker argumentera för. Jag tycker bara att den här tråden inte ska användas till att driva med stavfel som dyslektiker gör. Överhuvudtaget tycker jag att det är fult att använda stavfel från Buke här.Är det det som är syftet med tråden då?
Det tycker jag också är väldigt onödigt. Om jag bidrar med något så kommer det från typ Blocket eller fb-annonser.Överhuvudtaget tycker jag att det är fult att använda stavfel från Buke här.
Vad menar du är det kreativa i att missa en stavelse i en avledningsändelse?Stavningarna är ju ändå nytänkande och kreativa.
Birsurt
”Bisarrt”
Så att de blir prima mammorSett i en annons idag - "Nu ska vi primera våra mammor"