Bokus har Bildhuggarens dotter och eftersom det var just den jag var på jakt efter vet jag inte om de har andra också.Jag hörde att det skulle finnas Tove Janssons böcker men hittar inte var?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bokus har Bildhuggarens dotter och eftersom det var just den jag var på jakt efter vet jag inte om de har andra också.Jag hörde att det skulle finnas Tove Janssons böcker men hittar inte var?
Någon som shoppat något på bokrean?
Vad tyckte ni om årets rea? Saknades något eller var den bra?
Någon som shoppat något på bokrean?
Känner mig lite gnällig när det gäller bokrean, det är ju samma böcker överallt och de är stora blanka och fluffiga, populära och tar upp mycket plats. Vissa specialtryckta för rea? Jag gillar små böcker som är matta i tonen och har massivt papper och är fynd Och inte tar upp en massa plats i bokhyllan för det har vi inte. Vet inte om det är jag eller bokrean som förändrats. Men jag har inte tittat mer än på nätet "tips om de tio bästa bokreaböckerna" och vet inte om jag tänker göra det heller.Någon som shoppat något på bokrean?
Exakt, intressanta böcker om historia och kanske någon fakta om hästar. Nu känns det som att det bara är uppblåsta coffee table books utan att det står någonting i texten. Ska det vara historia vill jag ha någonting massivt (o kvinnofokus gärna såklart ) (inte en Dick Harrison till).Ja bokrean var typ årets höjdpunkt.
Sen på den lokala affären satte de ner priserna på i stort sett alla böcker inser jag nu.. dvs det kom inte speciellt upptryckta böcker som nu. Utan då hade jag gått och spanat på dyra böcker länge som typ blev halva priset.
Är det bara inbillning eller var bokrean bättre tidigare? Jag kommer ihåg att jag älskade bokrean för ca 20 år sedan då jag var i tonåren...
eller det kanske är det vanliga "det var bättre-förr"..
(Om någon sett rea i fantasy och sci fi pockethyllan så rusar jag dit direkt)
Hmmm nej, bor i lite fel stad för att det skulle vara enkelt att svänga förbi, men det var en intressant idé i övrigt. Vi har en lokal trevlig bokhandel också av liknande format som kanske rear lite.Har du kollat sciencefictionbokhandeln, de har ju också rea? Har inte kollat deras katalog, men har svårt att tänka mig att de rear något annat i alla fall.
Hmmm nej, bor i lite fel stad för att det skulle vara enkelt att svänga förbi, men det var en intressant idé i övrigt. Vi har en lokal trevlig bokhandel också av liknande format som kanske rear lite.
Nej inte egentligen, jag gillar att rota i saker och vända på dem. Jag köper ofta på nätet när jag vet vilken bok jag vill ha, men det händer praktiskt taget inte att jag vill ha en bok i allmänhet och då hoppar in och letar på nätet.Du tycker inte om att handla online?