Bokmässan Göteborg

nickan1

Trådstartare
Någon mer som har varit eller ska på bokmässan? Själv var jag där i torsdags, det är värt det högre inträdet för att slippa trängas så mycket på mässgolvet som man får lördag och söndag. Köpte som vanligt alldeles för många böcker. :D Min man säger att vi behöver minst en hyllmeter bokhylla till efter bokmässan. Nu har jag iallafall böcker att läsa när höstmörkret faller på! Var nöjd med mässan och lyssnade på olika saker i montrarna men hade inget seminariekort.

Skulle så gärna vilja åka dit men hinner inte i år, heller. Jag är så avundsjuk på en vän som åker ner med sin dotter varje gång. Hoppas på att det går att få till nästa år.

Köpte ni några böcker? Själv utnyttjade rätt friskt 3 pocketböcker för 100 kronor på olika ställen och sen några böcker till. Så 11 böcker blev det totalt! Många för mig nya författare, jag älskar att upptäcka författare jag inte hunnit läsa innan även om de givit ut en helt del böcker. Köpte bland annat en bok om Ingemar Bergman, sen en hel del romaner. Bl.a. en bok av Sofie Sarenbrant, en av Kathreine Webb, en av Anna Ihren och två av Marianne Cedervall. Så det blir en intressant och spännande läshöst för mig!

Liknande trådar

Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
11 153
Senast: skuggi
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 590
Senast: Tinuri
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 503
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka