Nu är de tydligen väldigt sällan försenade säger de, men deras förseningsinformation har för mig och en kollega varit obefintlig.
Trots att de går ut med att de ska skicka meddelanden i olika form om bussen är försenad.
Man kan alltså stå där, och inte ha en aning om när och om bussen kommer vilket blev ett problem för mig.
Tyvärr finns ingen kundtjänst att få kontakt med heller. De hänvisar till att skicka meddelande till deras facebook vilken de endast verkar svara på kontorstid.
Och ombokning vid försening erbjuds först när bussen är mer än 120 minuter försenad så jag skulle inte våga åka dem (igen) om jag har en viktig tid att passa.
Jag fick fortsätta med bilen jag tagit till stationen för att vara säker på att komma fram i tid. Då hade jag ändå en timmes mariginal för en timmes resa.
Så det blev inte billigt dem gången i alla fall.
Enligt uppgift jag läst, ska det finnas ett svenskt kundtjänstnummer i appen? Har dock inte kollat själv.