Bok - klicker och utställning

MiniLi

Trådstartare
Jag har för mig att det ska finnas en bok som handlar om hur man klickar in utställningsposition och annat nyttigt för utställning, någon som vet vad den heter?

Har googlat men hittar inget vettigt..

Sv: Bok - klicker och utställning

Det är samma som den Philosophia länkade till, fast på norska. Föredrar nog engelska faktiskt :)

Det är samma som den Philosophia länkade till, fast på norska. Föredrar nog engelska faktiskt :)

Aha, jag hann inte se att någon postat. Tänkte mest att det var en bok om klicker, så du hittade namnet på författaren. Finns säkert översatt på svenska också om man letar lite :)

Vet att jag har letat förut men inte hittat den på svenska.. Men jag är van vid att läsa på engelska så det ska nog gå bra :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
574
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 990
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31