Boj Magnum

L

Linnzan

Är det någon som har Boj Magnum???? Hur bra står hästarna i den??? Hur ser bodelen ut?? Har bara hittat 1 bild på bodel. Vad har ni för bil att dra med?Super kul om ni har lite bilder :laugh:

Sv: Boj Magnum

Nope. Kör Ume-boggie, helt vanligt tvåhästars med femstjärnig väghållning, ligger som en padda bakom bensinsörplaren.

Tror dock att det var ett boj-släp modell större vi fick låna när vi tog BE-körkort. Kändes stabilt och bra det med, lite rejälare inredning än i Umesläpet om jag minns rätt.

Om du skaffar ett med gjutet gummigolv kan det vara bra att investera i en tunn "slitageskyddsmatta" för det var sönderkrafsade hål i gummigolvet i lånesläpet.

Jag tycker Boj släpen verkar mycket stabila och säkra, om jag skulle byta ut mitt skulle jag definitivt kolla på Bojs släp :laugh:

Jag har haft Boj här hemma, och är på G å ska hämta en ny med sadelkammare... den bredare varianten för annars kan jag inte köra två hästar då min stumpas rumpa är för bred för normala släp... Men de är bra. Stabila och godväghållning.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Nepenthe
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 600
Senast: Derivata
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
985
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka