Boende i närheten av Höör??

memma

Trådstartare
Bor du i närheten av Höör??

Lust att träffas?
Min whippet tik på 1 år söker fler kul hundvänner att busa och leka och springa med :) Och ja, hennes matte (snart 30 år) vill gärna umgås med fler/nya kul hundmänniskor.
Till våren kommer vi träna agility och lydnad, gå lite spår på fritiden, och träna Lure coursing.....

Så har du en snäll hund som oxå vill ha en ny hundvän så skriv vetja......
Ett måste är såklart att din hund inte är hundilsken och schysst mot andra hundar ;)

Vi kan ses o träna, promenara o ha kul.

Några av hennes hundpolare har fått vandra vidare så nu letar vi efter nya vänner....

Sv: Boende i närheten av Höör??

Eller 2 mil från Höör. Närmare bestämt strax utanför Hässleholm.

Nej de är det inte. Nackdelen jag har inget körkort. Men det är bara att ta tåget till Höör.

Jag har körkort + bil :)

Vad e du för en prick?? Och vad har du för hund /ar??

eslöv e ju inte i heller så långt :)

Vad har du för hund/ar??

O vad e du för prick??

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 187
Senast: Farao
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 307
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 975
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V