Bocken Odin

M

Marie_C

Tänkte bara visa ett kort på min bock Odin som jag haft sen i början på november.
Odin.jpg
[/IMG]
Gillberggetter002.jpg
[/IMG]

Har ju som ni kanske vet geten Ester sen innan
Bild048.jpg
[/IMG]

Så jag hoppas på små bebisar snart! Vet inte om hon är dräktig men hoppas på det!

Sv: Bocken Odin

sötnosar. :)
vad är det för ras ..?

jag har alltid för för mej att hannarna är mer "aggresiva" än honorna, är det så.. ?

jag har också två getter, lantrasgetter... dom är så mysiga. :love: :D

Ja visst är getter underbara!! :love:
Handjur ska man akta sig lite för, speciellt om dom går med hondjur som brunstar. Dom är ju inte "agressiva" för att vara elaka utan för att skydda sin flock med tjejer.

Har kommit på att du kan ha bebisen host dej, fast den kan va min ändå... kanske kan bli skötare :D

Det kommer nog inte in en get här på gården... :crazy: framförallt inte nu efter du vet vad :angel:

Ja det låter ju som en bra ide!! :bump:

Har nya kort igen som jag måste visa! :love:
CitrusOdin009.jpg
[/IMG]
CitrusOdin011.jpg
[/IMG]

När blir det små getingar då!

Jag hade get i två omgångar när jag var i tonåren. Getter är underbara men väldigt väldigt intelligenta och busiga djur!

/KT

Liknande trådar

Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 732
Senast: Freazer
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 446
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17